آموزش جامع بازار ارزدیجیتال

میخواهم تجربیات شخصی خود را در اختیار عموم قرار بدم

آموزش جامع بازار ارزدیجیتال

میخواهم تجربیات شخصی خود را در اختیار عموم قرار بدم

  • ۰
  • ۰

سودمندی طلا یا بیت کوین

کیف پول بلاک چین  Blockchain

کیف پول بلاکچین یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین والت‌های بیت کوین است. این کیف پول علاوه بر اینکه محلی برای نگهداری بیت کوین است، بستری برای خرید و فروش آن را نیز فراهم کرده است. در حال حاضر ۶۴ میلیون والت در کیف پول بلاکچین ایجاد شده است و از این رو یکی از محبوبترین Walletها به شمار می‌رود. کنترل دارایی در این کیف پول بر عهده کاربر بوده و از این نظر  هیچ کس به کلید خصوصی شما دسترسی نخواهد داشت. علاوه بر این موارد، با استفاده از Exchange این کیف پول می‌توان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کرد.

کیف پول بلاکچین ابتدا نسخه وب خود را ارائه داد. سپس دو نسخه اندروید و IOS خود را نیز ارائه داد. این کیف علاوه بر بیت کوین از ۲۱ ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند.

 کیف پول BTC.com

این کیف پول نیز تنها از دو ارز دیجیتال بیت کوین و بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند. کنترل کلید خصوصی کاملا در اختیار کاربر بوده و کیف پول هیچ دسترسی به آن نخواهد داشت. این کیف پول محصولی از شرکت مشهور Bitmain است. این شرکت از سال ۲۰۱۳ در بازار فعالیت دارد و از این نظر، یکی از قدیمی‌های بازار به حساب می‌آید. استفاده از این کیف پول به دلیل آنکه تنها از بیت کوین و بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند، برای افرادی که قصد خرید چند ارز دیجیتال را دارند، مناسب نخواهد بود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی