آموزش جامع بازار ارزدیجیتال

میخواهم تجربیات شخصی خود را در اختیار عموم قرار بدم

آموزش جامع بازار ارزدیجیتال

میخواهم تجربیات شخصی خود را در اختیار عموم قرار بدم

  • ۰
  • ۰

در استراتژی معاملات محدوده نوسان، یک کانال برای تعیین محدوده نوسان تعیین می‌شود. تریدر با استفاده از این کانال برای خرید یا فروش دارایی خود تصمیم می‌گیرد. در معاملات محدوده نوسان، تریدرها با خرید و فروش رمزارزها (بیت کوین ، ترون و ...)در محدوده نوسان، می‌توانند سود زیادی کسب کنند. هر چند این استراتژی ممکن است ساده به نظر بیاید اما تریدر باید با برخی از نمودارها (مانند نمودار شمعدانی) آشنایی داشته باشد. همچنین باید بتواند سطح مقاومت و سطح حمایت را به خوبی تحلیل کند تا بهترین زمان برای خرید و فروش ارز دیجیتال را تشخیص دهد.

استراتژی محدوده نوسان یا همان رنج تریدینگ برای تحلیل‌گرانی که از تحلیل تکنیکال کلاسیک استفاده می‌کنند، بسیار مناسب و کاربردی است؛ بسیاری از همین تحلیل‌گران برای انجام دادن ترید روزانه ارز دیجیتال در تایم فریم یا محدوده زمانی پایین از این استراتژی بهره می‌جویند. این استراتژی بر مقوله «حمایت‌ها و مقاومت‌ها» استوار شده است و از مبانی آن به صورت مشخص برای شرایطی به کار گرفته می‌شود که نمودار یک ارز دیجیتال در محدوده‌ قیمتی مشخص و تعیین‌شده‌ای در حال حرکت کردن است. با این اوصاف، همان‌طور که گفتیم، تحلیل‌گران و کارشناسان خبره دنیای کریپتوکارنسی می‌توانند با این استراتژی کنار بیایند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی